thanks for everything :)
Posted on Friday 1 June 2012| ? 0 Boboiboy


hye guys, . ary ny i'm not in mood. . dari semalam lagi . . THANKS to someone else thats was do it like this to me . . semalam text kejap dengan "lembu" bla3 . . pastu time fara cita balek kat dy tentang cikgu fara yang suka   cari masalah dengan student. . . time tengah syok msg ngn dy tetiba dy kta " aku nak kta 1 perkataan kt hang ny tapi takowd hang tak mo kawan ngn aku da nty " pastu fara kata la "apa?! gedik? kata p. " pastu dy kata "tak. . ny lagi tajam dari perkataan tue. . "  fara teka lagi . .last-2 dy kata. . *an . . 
k fine! memang aku suka pun kau kata cam tue kat aku. suka sangat ! naty kata la lagi eh? -.- . semalam fara wat flight mode . . dalam kol 12 a.m  fara call kawan fara, cita kat dy apa yang lembu ny kata kat fara. .  dy kata " hang jangan da msg ngn dy . . suh dy mnx maaf lu . koajar ayt dy. . " hmmmmmmmm. .  ntah laa. .  fara pun tak tawu nak buat apa. . fara ingat da tak nak kacaw dy da lepas ny. . mungkin itu jalan yang terbaek . . 

p/s = hang bule cari kawan yang lagi baek dari aku n tak *an macam aku . . 
« Newer Posts | Older Post »
Boboiboy Geng
Hai Ebelybody. :)
Annyeong ~ I'm Farah Nur Izzaty, just call me Fara!! I'm 16 years old!! Welcome to my blog^^ I love Myungsoo forever!! you follow me, i'will hit u back . .Thank you^^
bold | underline | italic

Aboutt
Itemm
Entryy
Credit


Tagboard