balek awal today ! ohmyenglish! :3
Posted on Tuesday, 26 June 2012| ? 0 Boboiboy



hye ~ ! 
awak tahu tak kat skula fara ada apa ary ny ? aaaa . ada pertandingan roket laa . wuuuuuu . fara nak pegi tengok, tapi malu pula. XD da la dekat padang -.- fara tengok dari atas bangunan je. . time tengah tengok roket tue, ternampak pula maria ozawa a.k.a syahmi . :3 hencemnya . sorg-2 pakai baju kuning biru tadi. . fara npk dy otw pegi koop beli air . .sebelum tue, ain npk dulu dy kat padang . pastu baru fara . tak guna! ==' dari pukul 11.30 pagi sampai pukul 12.15 t. hari fara dok cari cikgu ayob. . sebab apa ?  sebab nak minta izin balek awal laa. .syoknya! bule balek awal . . yeahh yeahh. . fara balek awal ary ny sebab nak pegi buat ujian komputer laa. . kan failed sebelum ny -.- sini sini ! abah fara datang ambil tadi. . abang fara#naim pun ada sekali . . aaa malunya.  perlu ke dy ikut :3 lepas dapat surat dari cikgu ayob, tros fara balek. . tak payah tanya lulus ke tak, rahsia XD hehehe. . 


time balek fara singgah pegi makan kat kedai yasmeen. . fara makan ayam je. . tak lalu tengok nasi dy . XD
time beratur nak ambik makanan tue, ada abang ny tegur fara. . dy panggil " farah " pastu fara pun pusing la belakang, tengok-2 dy dok senyum kat fara. . aaaaa. . bapak ! hencem gila. da la putih :3 apa lagi, fara pun senyum la balek, tak kan la nak buat muka noob depan dy . .  ^_^ dy kenal fara pun sebab kat tudung fara ada name tag . . btw, fara pegi ambik ujian tadi pakai baju skula :D hang ada ?
sampai rumah pukul 3.15 petang. . 

besok jum tido dalam kelas time cikgu sharif mengajar subjek science . heeeeee :D
p/s : aku sayang hang, tapi awat hang tak pernah nak menghargai aku ! susah sungguh nak ambik aty hang wahai komputer gila kt e-khidmat ! =='
took me forever aha ;; ✖




« Newer Posts | Older Post »
Boboiboy Geng
Hai Ebelybody. :)
Annyeong ~ I'm Farah Nur Izzaty, just call me Fara!! I'm 16 years old!! Welcome to my blog^^ I love Myungsoo forever!! you follow me, i'will hit u back . .Thank you^^
bold | underline | italic

Aboutt
Itemm
Entryy
Credit


Tagboard