ramadan :3
Posted on Sunday, 22 July 2012| ? 2 Boboiboy



hye. .  salam ramadan suma  . .:D


huuuuyeaaahhhh ! ramadan datang lagi. . alhamdulillah . . 
so, korang yang tinggal puasa taon lepas da ganti belum? haaaa. . ayoooo.  tak tahu. . nak ganti sekarang pun da tak bule sebab da masok ramadan  .. kena bayar fidyah la npknya.  hehe, , fara da bayar fidyah sebelum puasa. . ganti puasa pun suda :D baek tak fara :3


fara pun tak ada cita yang nak share skarang ny . fara lebih suka menulis dalam buku " hijau " fara daripada menaip sekarang ny. . kat blog tak bule nak tulis macam-2 , nty ada orang terasa pula. baek fara tulis kat buku "hijau" fara. . nak "puji " sapa-2 pun tak da masalah. . hanya fara n syahran je yang tawu. . :3 hehehe . . untung la share buku "hijau" sama-2 :) 

tadi fara search kt google. . terjumpa pula gambar-2 ny. hehe. .
.
.
.
.
.






ny ada lagi satu. .fara jumpa. . hatipunyapasal punya sketsa laa. . :3

Sketsa-Ramadan-KerisPerak-P1

Sketsa-Ramadan-KerisPerak-P2

Sketsa-Ramadan-KerisPerak-P3

yeahhhh. . jum suma. da nak berbuka. . tgal 40 minit je lagi#semangat terlebih . . hehe., 
bubye., salam ramadan sayang :*
« Newer Posts | Older Post »
Boboiboy Geng
Hai Ebelybody. :)
Annyeong ~ I'm Farah Nur Izzaty, just call me Fara!! I'm 16 years old!! Welcome to my blog^^ I love Myungsoo forever!! you follow me, i'will hit u back . .Thank you^^
bold | underline | italic

Aboutt
Itemm
Entryy
Credit


Tagboard