alor star :3
Posted on Wednesday, 11 April 2012| ? 0 Boboiboy

hye. . awak awak, awak rasa tak gempa bumi tadi? rasakan? fara pun rasa. . ya Allah, selamatkan la hambamu ini. . amin 
dekat facebook, heboh pasal ombak tsunami. . takowd fara dengar kat radio tdi. . fara rasa gempa tue time fara duk ats kerusi. . mula-2 fara igat adek fara yang dok goyang kerusi fara, tengok-2 bukan. fara ingat kerusi ny gila. fara pun tumbuk la kerusi fara. suh duduk diam XD lepas tue kerusi fara pun diam :D
tutup sal gempa bumi, sekarang fara nak cita pasal kemarin :3

kemarin fara pegi alor star .. cgu bawak. first sekali, kitaorang singgah di pusat sains. ade aktiviti la pula. campur sekali dengan skula bukit mertajam. . mejority nya banyak budak cina+ india -.-
sabar jap, baru nak usya budak lky encem, tengok-2  . . ~~ kitaorang disuruh mendirikan 6 batang paku atas sebatang paku ..  what da ning baizura ! fara tak reti ! pastu ade cgu skula bukit mertajam ny, gtw cm na nak buat. speaking pula dengan fara. . selamat la fara faham. kalaw tak, dok membodo la sorg-2 XD





haaa . . npk tak straw n krtas hijau dalam tue? abang aaron suh buat kapal terbang#sebenarnya fara lupa nama benda yang fara buat tue :3

gambar yang senget atau orang yang senget? XD

fara, aqilah, najwa


najwa +  fara


lawa tak? XD benda ny baling-2 je. tengok yang mana bole pegi jauh antara bulat besar atau kecil :)

lepas habis suma aktiviti, singgah pula ke kolej insaniah . . wiuuuu . terjumpa abang ncem kat library . . haha. lepas tue, masuk pula belek tempat bedah mayat, wiuuu. . tapi tak da mayat pun. -.- balek sebelah lagi ade la . . kuar dri belek tue, terjumpa pula dengan negro . wowww ! tak taw nak kata pa :)

 dengan tengkorak pun bule jadi XD
kau ade? :p




fara with azira :D 

najwa <3 

 ny zahrin . . hehe. tengah usya mak cik dok buat cekodok XD


cgu bawak pegi menara alor star. . naek kejap je. .lepas tue turun balek, . haha . . tak sempat da. ngn nak pegi Tesco lagi. .  naek la balek dalam bas . tgu punya tgu~! 

akhirnya ! masa yang ditunggu-2 dari pagi. sampai jugak di Tesco ! :3 first sampai sana ingat nak cari baju, tengok-2 singgah p tempat laen, bli coklat+selendang n bla3 . . cgu bagi sejam setengah je. . -.- mana cukup .  dengan nak cari sushi ain lagi XD.  haha btw, ain tak pegi lawatan ny . :(
lepas beli suma barang, dalam pukul 7 kitaorang pun bertolak balek. sampai skula pukul 7.35++.
tinggal fara sorg-2. suma da balek. :'( cikgu siti hajar pun nak tinggal fara . .tapi fara suh dy tunggu jugak. :D
lepas tue mama fara pun datang. weeeeeee~ sampai je rumah, abah fara ajak kuar makan. . kuar pula. tak sempat nak duduk#oke yang tue tipu.  hihihi

i love u like a love song baby <3






« Newer Posts | Older Post »
Boboiboy Geng
Hai Ebelybody. :)
Annyeong ~ I'm Farah Nur Izzaty, just call me Fara!! I'm 16 years old!! Welcome to my blog^^ I love Myungsoo forever!! you follow me, i'will hit u back . .Thank you^^
bold | underline | italic

Aboutt
Itemm
Entryy
Credit


Tagboard