untung ary ny :D
Posted on Sunday, 8 April 2012| ? 0 Boboiboy


annyeong ! :3
awak, awak nak tengok tak doodle yang orang buat untuk fara? hehe 
omey,! wan hazel yang buat untuk fara
jelez tak? jelez tak ? hikhik
nak tengok tak ?
angkat telinga dulu baru bole tengok XD
scroll down ye sayang :3

.
.
.
.


haaaaaaaa! omey tak? cakap la omey, kalaw tak, tak nak kawan :(
tak caya ke yang wan hazel buat untuk fara? 
ny buktinya. . jangan jelez naa ? XD

\

haha . . yeeahhh !  . tengok la muka doodle ny,nak sama cm fara kan? bulat :D
blog wan hazel memang osem! lawa kowd. . banyak tutorial :)






pic yang atas ny suma fara tngkap kemarin . time nak p tusyen  hihi. .  sempat g bergambar :D

nak cita sal ary ny pla. . pagi tadi abah fara datang rumah nak tebas pokok kat belakang rumah, fara follow la dy, dri kol 9-10.15 pagi. ambik air bagi abah minum, check fon dy, n bla3 . . pastu, time dy nak balek, dy selup poket. . fara kata "yeahhhh, , abah nak bagi kat angah rm100" tengok-2 dy bagi rm50 . XD
terkejut fara, selama ny bagi rm5 je. kan cuti ary ahad . . tetiba je bagi rm50 . , fara kata "aihhh . betol ke ny? stg mintak balek pula" abah fara kata, "betol la, mana bole mintak balek, nty buruk siku"hahah . . fara pun ambik dengan redha #syok tak sangga! hahaa ..
lepas tue fara nak simpan la dalam tabung, tengok-2 duet fara rm20  hilang ! omg! 
fara ade rm250-rm150= rm100#cam math da XD
fara pun lupa fara letak mana,.fara ade 2 tabung, mybe ade dlam tabung lagi satu kowd . .nty fara check  huhu. sedeh jap, lepas tue, fara oke balek bila dapat ayam goreng, yeahhhh ! :D

untung fara.  dpt duet+orang buat doodle untuk fara :3

oke la, fara nak g ikat tali kasot, besok da skula! -.-
tak suka tak suka. .
daaaaaaaaaa :D




« Newer Posts | Older Post »
Boboiboy Geng
Hai Ebelybody. :)
Annyeong ~ I'm Farah Nur Izzaty, just call me Fara!! I'm 16 years old!! Welcome to my blog^^ I love Myungsoo forever!! you follow me, i'will hit u back . .Thank you^^
bold | underline | italic

Aboutt
Itemm
Entryy
Credit


Tagboard