♥ selamat hari raya aidiladha ! ! ! ! ♥
Posted on Saturday, 5 November 2011| ? 0 Boboiboy


pejam celik pejam celik dah raya haji . .cepat kan? ? ? rasa macam baru semalam je kita raya puasa . heeee . .  btw, SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA suma! ! ! fara minta maaf la kalaw fara ade buat salah kat ssiapa tanpa fara sedar . .sory k . .*rasa bersalah .  HAHA

besok pagi pagi kena bangun awal sebab nak g sembahyang raya . .HUHU . . malam neh tak bole la tidow lewat  .uwaaaaaa! ! suma salah ain aizaty . . mama fara masak bihun sup besok . .ssiapa yang tawu rumah fara datang laa . .alaaaa . .dekat je . .kat kodiang, . . jangan tak datang pula . .penat fara masak untuk korang . . kalaw yang tak tawu tue, minta tolong pakcik postman tunjukkan jalan k . .heeeeeee~

besok lepas sembahyang raya mesti setiap kampung ade yang sembelih lembu . . tapi ade jugak lembu yang seronok bila tak kena sembelih . .hehehe . .nak bukti ? ? nah! ! !

suka pula lembu neh . . (:



huhu . .tengok pic kat atas cian pula fara kat lembu . .jadi mangsa  ,heee . . fara paling suka tengok orang sembelih lembu tapi tak suka la bau lembu tue . .bau cam na tah , .tak tawu la nak g tw cam na . heee   .pape pun, daging lembu tetap sedap . . hehe

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA .....  !!









« Newer Posts | Older Post »
Boboiboy Geng
Hai Ebelybody. :)
Annyeong ~ I'm Farah Nur Izzaty, just call me Fara!! I'm 16 years old!! Welcome to my blog^^ I love Myungsoo forever!! you follow me, i'will hit u back . .Thank you^^
bold | underline | italic

Aboutt
Itemm
Entryy
Credit


Tagboard