tak patut berlaku ! -.-
Posted on Saturday, 9 June 2012| ? 0 Boboiboy


annyeong ! :3
awak nak tawu tak ? kitew pegi dengar ceramah tadi ! yeahhh ! syoknya ! -.- langsung tak syok pun. . bosan laa. . fara pegi dengar peraturan nak bawak moto laa, cara cara nak bawak laa bla3 . . KPP la . tue pun tak tahu ! hikhik
cikgu rusli dok buat lawak kat depan, as2 , suma gelak, fara je tak gelak sebab ngantok . XD  fara tunduk kepala pelan pelan as2 terlelap . da la fara duduk barisan pertama -.- terbaek !! ~. .wuuuuuuuu . . Btw, fara pegi sana sekali ng mat keron. . :) ada jugak kawan  . sampai je sana, fara da dapat kawan baru .  nama dy fienaz. .actually, fienaz tue tua dari fara . . umo dy 22 taon. . aaaaa ..  tak la tua sangat kan. . ada sorg g akak ny. . dari sabah. . umo dy 24 taon . . fara la yang paling muda antara diaorang :D . .mat keron dok sorg sorg dy arh. . bukan nak cari kawan . . ==' 

tak lama lagi fara pula buat test ny :D

ny la akak fienaz. . tak npk muka pula. . hikhik :D
#snap sorok sorok la katakn


wuuuuu . muka tido dalam kelas tadi :3

hye . . saia fara n tudung saia bulat macam muka saia ~ (Y)

kucheng fara . . :)
tiewww ! muka garang . hehe

"hye! nama saia meoowwww "

oiiii ! tengok la camera XD

jangan la tengok fara, . fara malu :3
awwwwwwwww 

Tadi start kelas pukul 8 pagi . . habis pukul 2 petang .. 5 jam fara menghadap muka cikgu rusli tue -.- fara ingat kak ros datang ambil, fara pun tunggu laa. . rupa rupanya balek sendiri , , selamat fara tanya mat keron. . kalaw tak fara tunggu la sorg sorg kat situ sampai mati ~ XD lepas tue hantar adek fara pula pegi rumah kawan dy kat kandis. . kena U-turn kat padang sera pula. . time u-turn tue mama fara ajak makan. . fara pun ikut. . da la fara tak makan dari pagi . -.- mama fara suh call abah fara. gtw dy yang fara dok kat padang sera sekarang.. fara pun call laa . . 5 minit lepas tue abah fara pun datang.  yeaaahhh. . npk je abah, fara teros pegi cengkam perot dy . . hikhik   

ary khamis ny fara kena pegi e-khidmat lak nak ambil ujian komputer . doa kan fara ye. bagi fara lulus :D

#sebenarnya, tak da kena mengena pun tittle kat atas ngn entry ny . . sorry~ 

lesen L . . i'm coming !!!!soon  . . . ahhahahaa

« Newer Posts | Older Post »
Boboiboy Geng
Hai Ebelybody. :)
Annyeong ~ I'm Farah Nur Izzaty, just call me Fara!! I'm 16 years old!! Welcome to my blog^^ I love Myungsoo forever!! you follow me, i'will hit u back . .Thank you^^
bold | underline | italic

Aboutt
Itemm
Entryy
Credit


Tagboard