jangan sibuk !
Posted on Friday 2 March 2012| ? 5 Boboiboy

i see what u did last night XD

hye suma ! ngeeeee
da lama fara tak updated blog .. huhu ..  rindu fara tak? fara pun rindu awak jugak . :3
minggu nie exam . . so, fara buzy cikit. . hihi. . besa laa . pelajar pintar ! #perasan XD
sebut pasal exam. perrgghhh ! memang susah kowd? sejarah la yang paling susah . . blank otak ! tak tawu nak tulis apa., last-2 fara buka buku .hikhik. bukan fara sorg je. . ramai yang buka., cam tue pun ada orang tak puas aty g ! sibuk memanjang., kau kelas sains, wat cam kelas sains laa.tak padan ada spy kelas PA. tue pun tak puas aty g !lantak r aku nak buka buku ke tak! yang kau sibuk apasal ? aku tawu la kelas aku ada kuli batak kau yang dok g tw, nak masok apa exam . kau patut bersyukur kau tawu tak? lagipun, kau tak penah meniru ke selama ny? mati hidup balek pun aku tak kan caya la yang kau tak penah meniru. . anuar zain pun penah meniru time exam, tambah lagi kau ! derrrr !
da la., aku tak suka la gaduh ngn budak cam kau ! da aku diam, kau pula buat hal . .geli aku. .eeeeewwww #tetiba :D . insaf laa. . nak SPM da kan XD

tutup sal EXAM ! sekarang sal dunia fara pula , weeeeeeeee~ 23-25 ny fara pegi kem. .kem tue kat timah tasoh. .wuuuuu. .  bestnya., lepas tue, 29/3-1/4 fara pegi KL ..  haha. fara pegi KL ngn ain . . tue pun kalaw jadi laa . .bahagianya ~ hooraaayy ! 

da laa ..  nak layan tb pula., huhu. 
byee byee


p/s = kau ikut dunia kau, aku ikut dunia aku ! titik ! 
« Newer Posts | Older Post »
Boboiboy Geng
Hai Ebelybody. :)
Annyeong ~ I'm Farah Nur Izzaty, just call me Fara!! I'm 16 years old!! Welcome to my blog^^ I love Myungsoo forever!! you follow me, i'will hit u back . .Thank you^^
bold | underline | italic

Aboutt
Itemm
Entryy
Credit


Tagboard