lalalalalalala ~~
Posted on Friday, 27 January 2012| ? 0 Boboiboy
 
twiiittt twiiittt ! 
aaaa . .tengah buat apa tue? da mandy? apa?! belom mandy? patot la bau kambing kat sini ..  shuhh shuhh :p
tak da laa. .fara gurau je .jangan la ambik aty XD.  sebelum fara membebel lebih panjang, baek fara mula bercite .hikhik . . kemarin fara n kengkawan kuar g jalan jalan setelah 6 taon tak kuar rumah#memandai je kau fara. .hihi. . .pukul 10 ++ fara da sampai kat library arau . . fara pegi sana buat keja yang untuk menghias kelas tue .. ain n najwa pun ada.. .dalam library pun sempat lagi snap .hikhik
 
 
 
 weeeee~
 
 
 
 
 
 
 
lepas wat keja kat library . teros kuar g cmart cari makanan . di mana ada fara, disitu ada kak eika zulaikha . hikhik . kat library dy ada, kat kfc dy ada .  kat karaoke pun dy ada jgk <3
nampak tak suma makanan tue . . suma tu ain yang makan .XD
fara minum je :p

ain , syukri n fara :3

lepas makan, g karok pula . .setelah tunggu ecah selama 5 jam setengah.. akhirnya ! ecah my jugak hikhik (:
macam haram g . .janji kol 10 pagi, kol 3.30 petang baru sampai . tak tahan -,-!

btw, kak aisyah pun ada skali . .abaikan muka syukri :P

ny la kali terakhir kuar ngn ecah . .nty ecah pindah p skula tok sheikh! tak bule da jalan ngn dy dalam skula nty .. hukhuk :'( #buat terok, padahal bule jumpa+jalan kat luar nty. . :p

nak selit jugak pic taon lepas (:
taken ---> depan tandas pizza,kangar XD

byebye ! ~
« Newer Posts | Older Post »
Boboiboy Geng
Hai Ebelybody. :)
Annyeong ~ I'm Farah Nur Izzaty, just call me Fara!! I'm 16 years old!! Welcome to my blog^^ I love Myungsoo forever!! you follow me, i'will hit u back . .Thank you^^
bold | underline | italic

Aboutt
Itemm
Entryy
Credit


Tagboard