skula ohh skula . .
Posted on Friday, 28 October 2011| ? 0 Boboiboy
nyut nyut ~ ~ annyeong haseyo . . .




skula skula skula . .dari tadika sampay sekarang . .asyik skula je . . bosan kowd . .lagi bosan kalaw lepas PMR . . grreeeee . .tak tawu nak buat ape dah kat skula  .. huhu . .tadi g skula tak de pape pown . .yang ade pak halim je .. heee . . fara g skula ary neh just nak bagi puding kat cikgu je . kalaw bukan sebab puding, fara tak pegi dah skula . .haha . . pagi-2 dah kena buat kerja . .tolong cikgu KH angkat kertas kerja form 3 naik tingkat atas . .berat giler . . atikah majid tue tak maw tolak pula kotak KH . .dok kata berat laa . . ain la yang dok jadi kuli  dok tolak . .heeeee . .leaps tue, kami g library . .maen game yang ain bawak . . agak bosan dok kat skula . .tapi best . .heeeee



lepas rehat , kami lepak kat kelas je .. ade naim, jat, nik, udin n bla-3 .. hee . .naim kata nak tengok nik jamming . .tipu je naim tue . .lagi sejam nak balek, kami maen + sembang-2 je . .ain n atikah majid maen kayu pa tah ngan nik n udin, fara maen dam ngan jat . heee . . yang tak bole blaahh . .ade la sorg mamat neh . . gatal + sanggap dok cite sal awek dy kat kami . .dok kata awek dy seksi laa . . BD saiz 32 laa . .macam bangang g . . lepas tue dok kata, kalaw skula kat kl, kalaw pegi rombongan, laky pompuan bole tidow sekali . .pas tue, mula wat projek . .siiiottttt . . ! ! dasar otak kuning punya mamat . . dy tue baek, tapi sayang . . perangai cam sioot .. heeee ..  


babaaaiiiiiii
saranghae~ (:


p/s : weh ***** . .insaf-2 laa . .jangan nak gatal sangat  . . kau sekarang muda g .. umo baru 15. . kalaw umo kau dah 21 ke atas, kau nak gatal ke, gege ke, gedik ke, tue kau punya pasal . .aku tak kesah . .sekarang kau belajar dulu k . . heeee .  peace yooo . . (:

« Newer Posts | Older Post »
Boboiboy Geng
Hai Ebelybody. :)
Annyeong ~ I'm Farah Nur Izzaty, just call me Fara!! I'm 16 years old!! Welcome to my blog^^ I love Myungsoo forever!! you follow me, i'will hit u back . .Thank you^^
bold | underline | italic

Aboutt
Itemm
Entryy
Credit


Tagboard